Djur är kärlek. Kärlek är djur ♥

Alla inlägg den 2 december 2011

Av Maya och Elin - djurälskarna - 2 december 2011 22:23

-Hej nu tänkte vi Hissa och Dissa-




Maya Hissar ......






SÖTA MARSVIN !!!



Jag älskar marsvin dom är fantastiska djur,så därför tänkte jag hissa dom i dag :)







Dissa




smala djur!!!



så detta mår jag så illa av jag blir spy färdig hur kan man låta underbara djur må dåligt?!

så jag väljer att dissa smala djur!

________________________________________________________________________


-Elin Hissar-

Det här är Boo. Han är utsedd till världens sötaste hund. Jag håller verkligen med! Han är så himla himla söt.


-Elin Dissar-


Usch Pusch!

Tycker dom hära ridbyxorna är så otroligt otroligt fula. Det ser ut som något som typ... Lady Gaga, kan rida i. Nä verkligen jätte fula!



Tidigare månad - Senare månad
Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Hej 

 

Våra namn är Elin och Maya.

Vi är bästavänner, och har samma intresse. Djur.

Vi rider på samma stall, sköter hästar och tycker om att vara med alla olika slags djur.

 

Här, på bloggen kan du läsa om våra liv, som består till mesta dels av djur.

Vi ses på våran blogg!

 

Ourpets

 

0 besvarade frågor

5


Skapa flashcards